کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمریکا به دنبال اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه هوآوی

به گزارش سافت گذر، علی‌رغم محدودیت‌هایی که برای هوآوی ایجاد شد، ولی این شرکت توانست از فرصت‌های 90 روزه‌ای که به او داده شد، استفاده و گوشی‌های جدیدی را معرفی و مدل‌های قدیمی‌تر را آپدیت کند. در زمینه سخت‌افزاری هم هوآوی با تحقیق و تفحص‌هایی که انجام داد، متوجه شد که پردازنده‌های ARM v8 و ARM v9 در واقع در انگلیس تولید می‌شوند و ربطی به آمریکا ندارند بنابراین استفاده از آن آنها هیچ مشکلی ندارد حال آن‌که افراد فکر می‌کنند این کمپانی چینی نمی‌تواند از آنها بهره ببرد.

هوآوی چین آمریکا ایالات متحده گوگل

حالا در میان شرکت‌های آمریکایی، اگر یک مورد وجود دارد که واقعاً می‌خواهد تجارتش را با هوآوی ادامه دهد، آن کمپانی گوگل می‌باشد. از زمان اعمال محدودیت، محصولات گوگل امکان نصب در گوشی‌های جدید هوآوی را ندارند و این کمپانی چینی هم نسخه خاصی از اندروید را در دستگاه‌هایی که تولید کرده به کار برده است بنابراین در آنها شاهد اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل مپس، گوگل پلی استور، جیمیل، گوگل کروم و . . . نیستیم. با این وجود، دولت چین هم استفاده از نرم‌افزارهای تولید شده توسط گوگل را ممنوع کرده است. این‌بار اگرچه ظاهراً شرایط خیلی عادی دنبال می‌شود ولی واقعیت آن است که ناتوانی در فروش محصولات در سطح جهانی در حال وارد کردن ضربه مهلکی به پیکره هوآوی می‌باشد.

درخواست مقامات دپارتمان تجاری آمریکا برای اعمال محدودیت بیشتر

وقتی هوآوی در لیست شرکت‌های تحریم شده قرار گرفت، بسیاری فکر می‌کردند این کمپانی نابود خواهد شد اما این افراد حس میهن‌دوستی چینی‌ها را فراموش کرده بودند. در سه‌ماهه سوم سال 2019، شهروندان چینی به خاطر اینکه به تحریم‌های آمریکا اعتراض کنند، محصولات هوآوی را خریدند تا این شرکت رشد سالانه 66 درصدی را تجربه کند و سهم 42.4 درصدی از بازار را در اختیار بگیرد. در زمینه فروش جهانی هم در بازه زمانی ماه‌های ژولای تا سپتامبر، نسبت به سال قبل 28.5 درصد رشد به ثبت رسید و در مقایسه با سه‌ماهه قبل هوآوی 18 درصد پیشرفت کرد. بر این اساس، سهم این کمپانی نسبت به مدت مشابه پارسال از 14 به 18 درصد افزایش پیدا کرده است.

در حالی که روابط سیاسی میان دولت ترامپ و رئیس‌جمهور چین آقای ژی پینگ مدام در حال تغییر است، مقامات دپارتمان تجاری آمریکا می‌خواهند با ارائه فرصت 90 روزه دیگر به هوآوی همچنان مجوز ارائه خدمات از شرکت‌های واقع در ایالات متحده به محصولات این کمپانی چینی نظیر بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و آپدیت‌های امنیتی را تمدید نمایند تا بتوانند در نهایت تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.

هوآوی چین آمریکا ایالات متحده گوگل

اگر این تصمیم توسط دپارتمان تجاری ایالات متحده گرفته شود، راحت‌تر می‌توان شیوه ارسال و فروش قطعات غیر حساس نظیر پردازنده‌ها به هوآوی را مدیریت کرد. داغ یاکوبسن، وکیل تجاری واشینگتن می‌گوید:«« این اقدام مقامات آمریکایی گام بلندی در زمینه مدیریت صادرات خواهد بود ولی چندان مورد استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی واقع نخواهد شد. حتی اگر ایالات متحده نظارتش را بر هوآوی افزایش دهد ولی این کمپانی روشی پیدا خواهد کرد تا منابع مدنظرش را به دست آورد»».

قوانینی که دپارتمان تجاری می‌خواهد تصویب کند عبارتند از: De minimis Rule که به وسیله آن می‌توان تشخیص داد آیا دولت می‌تواند صادرات محتوای موجود در یک محصول آمریکایی تولید شده در خارج از این کشور به دیگر مناطق را محدود کند یا خیر. قانون دوم هم Direct Product Rule نام دارد که شامل کنترل محصولات تولید شده سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در خارج از ایالات متحده می‌شود.

آمریکا از آن جهت هوآوی را در لیست شرکت‌های تحریم شده خود قرار داد زیرا او را یک تهدید علیه امنیت ملی می‌داند چرا که بر اساس قوانین، دولت چین می‌تواند از این کمپانی بخواهد اطلاعات شهروندان ایالات متحده را به دست آورده و برایش بفرستد هرچند خودِ هوآوی تا کنون این اتهام را بارها و بارها رد کرده است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45772 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/10 تعداد مشاهده: 2324
سافت گذر